Mòdul 1
Aquest CURS introdudeix l’eina transformadora que et permetrà conèixe’t a tu i al teu entorn “CLAUSTRE”, de manera precisa i clara.
Aprendràs una eina d’autoconeixement que et permetrà:
- conèixer els 4 perfils DISC.
- detectar el teu perfil i els dels teus Companys/es de claustre.
- definir i enfocar amb més claredat els teus objectius labroals i personals.
- entendre com reacciones i per què, com actues i per què.
- poder millorar la comunicació amb tu mateix i el teu entorn al teu centre.
- t’aporta un alt grau de tolerància amb tu mateix, i amb la resta, des de la perspectiva DISC.
- saber què necessites, què t’ajuda, quines són les teves fortaleses i mancances.
- conèixer i descobrir com funciones i pot funcionar el teu entorn amb el DISC.
A partir de comprendre i situar les persones en els estils del DISC, podràs obtenir una millora en la comunicació i els resultats.
Aprendràs com funciona l’entorn per ajustar-te al model comunicatiu més òptim. Aconseguiràs entendre i comunicar-te amb molta més tolerància.
Mòdul 2
Si creus que necessites ajuda per a poder entendre, comunicar-te i relacionar-te millor amb els teus alumnes com a mestre/professor/a; amb els nens i nenes/adolescents com a pedagog/psicopedagog/a o psicòleg/a, et presentem el DISC.
Si necessites entendre com i per què reaccionen el teus alumnes a l’aula que aprenen diferent. Si necessites poder ajudar al nen/nena que tens com a pedagog/psicòleg/psicopedagog i optimitzar el procés i resultats del treball que fas amb ell/a.
Si us trobeu en aquestes situacions, us convidem a realitzar la formació DISC, on aprendreu a:
- conèixer els 4 perfils DISC.
- detectar el perfil dels teus alumnes.
- a conèixer com acuta i reacciona cada perfil.
- a saber què necessita i quin tipus de comunicació encaixa amb ell/a.
- conèixer el TEST DISC que s’aplica.
- obtindràs les orientacions pedagògiques pràctiques que t’ajudaran a poder millorar la comunicació amb ells i aconseguir els objectius.
- aprendràs com funciona el teu alumnat per ajustar-te al model comunicatiu més òptim.
Finalment, ens comprometem a aportar la redacció d’un informe final de l’activitat perquè així consti la realització i bona execució d’aquesta on hi constarà:
- Les persones inscrites al taller.
- Les valoracions dels propis participants.
- Un informe de valoració de la persona formadora de l’experiència del taller ( com s’ha realitzat, incidències, i conclusió de la opinió rebuda global dels i les assistents).
Metodologia
Metodologia activa i participativa centrada en la pràctica d’exercicis i dinàmiques que permeten l’aplicació i vivència experiencial dels aprenentatges, la presa de consciència, la reflexió i la interiorització de l’acció professional. Hi haurà l’intercanvi i la interacció entre els assistents.
Docent
Neus Masferrer: Mestra d'educació infantil i primària, titulada en coaching personal per l'acompanyament familiar i educatiu.